خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 14:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نماینده الیگودرز طی پیامی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی؛

رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به بیمارستان "المعمدانی" فجیع ترین نسل‌کشی تاریخ معاصر را رقم زده است

نماینده مردم شهرستان الیگودرز اظهار داشت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان "المعمدانی"ماهیت شوم و منفور این رژیم غاصب را بیش از پیش به دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی نماینده مردم  الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت نهاد های حقوق بشری را در مقابل این جنایات محکوم کرد،متن پیام به شرح زیر است:



بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم



رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی در حمله وحشیانه خود به بیمارستان "المعمدانی" با به خاک و خون کشیدن صدها زن و کودک بی دفاع فلسطینی، آشکارا فجیع ترین نسل کشی تاریخ معاصر را رقم زده است.



جنایتی که ماهیت شوم و منفور این رژیم غاصب را بیش از پیش به دنیا نشان داد. تمامی وجدان های بیدار در گوشه گوشه جهان از این همه قساوت و بیرحمی و تجاوز، اعلام انزجار نموده و در حمایت از مظلومان فلسطین فریاد برآورده اند.



کجایند مدافعان دروغین حقوق بشر که صدای زنان و کودکان بی پناه فلسطینی به گوش آنها نمی رسد و جریحه دار شدن وجدان ملت های آزاده دنیا را نمی بینند و قدمی در جهت متوقف نمودن این جنایات هولناک برنمی دارند؟ نه تنها به حکم دین و شریعت، بلکه به حکم انسانیت، سکوت در مقابل این جنایت سبعانه، مهر تایید زدن بر اعمال وحشیانه رژیم جنایتگر صهیونیستی است.



ملت مظلوم فلسطین مقاومت را از کودکی و در دامان مادر آموخته اند و به یاری حق و حمایت عدالت خواهان عالم بر ظلم غاصبان فائق خواهند آمد.ان شاء الله

محمد خدابخشی نماینده مردم شریف شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 370156
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار